Prekiaujame kokybiškais gaminiais, kurių kokybė yra kruopščiai patikrinta. Dažnu atveju prekės yra gaminamos tik po kliento pateikto užsakymo ir važiuoja į kliento namus tiesiai iš gamintojų ilgą kelią. Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis prekės įsigijimo metu galiojančiomis Pirkimo  – pardavimo taisyklėmis, su kuriomis Jūs susipažinote prieš įsigydamas prekę bei Vyriausybės 2001-06-11 nutarimu Nr. 697 patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik Vyriausybės 2001-06-11 nutarimu Nr. 697 patvirtintų Mažmeninės prekybos taisyklių nustatyta tvarka per 14 dienų. Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas apmokate Jūs. Prekėms, kurios pagamintos pagal specialius ir asmeninius pirkėjo nurodymus ir pasirinkimą, kurie pateikiami tos prekės užsakymo metu, remiantis LR CK 6.228-10 str. 2 d. 3 p. nuostatomis, atsisakymo teisė netaikoma ir kokybiškos prekės nepriimamos grąžinimui. Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • Prekė ir jos originalioji pakuotė turi būti Pirkėjo nesugadinta. Dėl gautų jau sugadintų prekių (akivaizdūs pakuotės pažeidimai, matomi prekės ar jos dalių pažeidimai) klientas turi nedelsiant informuoti prekę perduodantį asmenį (kurjerį ar mūsų darbuotoją), kuris turi patvirtinti perduodamos prekės sugadinimo faktą;
  • Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė;
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • Visi Pirkėjo atliekami prekės grąžinimai turi būti iš anksto suderinti su Pardavėju el.paštu info@beehive.lt . Grąžinamą prekę Pirkėjas turi pats pristatyti į iš anksto sutartą su Pardavėju vietą.

Garantinis laikotarpis

Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms asmeninio vartojimo prekėms nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį.
Juridiniams subjektams garantijos terminas taikomas/netaikomas pagal gamintojų nustatytus garantinius terminus.
Jei Jūsų prekė sugedo garantinio laikotarpio metu, prašome kreiptis į mus bei pateikti prekės pirkimo dokumentą.
Pirkimo dokumentą (kasos čekį, sąskaitą faktūrą ar lizingo sutartį) gaunate kartu su įsigyjama preke arba el. paštu, kai gauname Jūsų apmokėjimą už įsigyjamą prekę.

Garantija nėra taikoma:***

  • prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
  • prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
  • prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
  • prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise;***
  • kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
  • jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
  • jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties);
  • gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
  • susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.);

***Garantijos apribojimo arba netaikymo nuostatos suderintos su LR Civilinio kodekso 6.333 str. 3 dalimi.